loading...
سایت خبری باشگاه بارسلونا
admin بازدید : 173 شنبه 13 خرداد 1391 نظرات (2)
من نسبت به عملکرد تیتو فوق العاده خوش بین هستم.

Liga BBVA: Valencia-Barcelona: Pedro Rodríguez

پدرو رودریگس، مهاجم اسپانیایی بارسا معتقد است که تیتو ویلانووا می تواند سرمربی فوق العاده ای برای باشگاه بارسلونا باشد. با وجود مصدومیت های متعدد در ابتدای سال جاری ، پدرو در پایان فصل از عملکرد فردی خود ، راضی است. بازیکن بارسا، روز پنجشنبه در مراسمی از زندگینامه شخصی خود تحت عنوان ‘Voluntad de Campeón’(اراده یک قهرمان)، پرده برداری کرد.


http://media4.fcbarcelona.com/media/asset_publics/resources/000/019/810/size_320x250/2012-05-31_PEDRO_LIBRO_04.v1338479525.JPG


پدرو رودریگس، در مراسم معرفی زندگینامه شخصی خود تحت عنوان  ‘Voluntad de Campeón’ (اراده یک قهرمان)، پیش از پرداختن به مسئله پیوستنش به اردوی تیم ملی اسپانیا، در مورد وضعیت فعلی بارسا به اظهار نظر پرداخت. بازیکن اسپانیایی تصمیم باشگاه مبنی بر انتخاب تیتو ویلانووا به عنوان سرمربی بارسا را مورد ستایش قرار داد.

پدرو درمورد تیتو گفت:«اگر چه او دستیار گواردیولا بود، اما اغلب اوقات مثل یک سرمربی عمل کرده است. او مربی بزرگی خواهد شد، چرا که درکش از فوتبال فوق العاده است. او ایده هایی در سر دارد که تیم و هواداران آنها را دوست خواهند داشت. تنها زمان می تواند به ما نشان دهد که او چه دستاورد هایی را می تواند برای تیم به ارمغان بیاورد. من نسبت به عملکرد تیتو فوق العاده خوش بین هستم.باشگاه با تیتو به موفقیت دست پیدا خواهد کرد.»

پدرو همچنین در مورد تأثیر جوزپ گواردیولا در زندگی حرفه ای اش صحبت کرد. او گفت:« پپ یکی از تأثیرگذارترین مربیان در دوران حرفه ای من بوده است. من مسائل بسیاری را از او آموخته ام. او چگونه بازی کردن را به من آموخت و همچنین هرچه را که باید برای تبدیل شدن به یک مهاجم حرفه ای انجام داد را به من آموزش داد. من می خواهم به خاطر هر آنچه که برای من انجام داده است، از او تشکر کنم؛ به خاطر تمام چیزهایی که به من آموخت و به خاطر عناوینی که ما با یکدیگر موفق به فتح آنها شدیم. او به من اجازه داد تا رویاهایم را تحقق ببخشم... بازی در تیم اصلی و بازی در کنار بازیکنانی بزرگ را به من هدیه کرد. من بهترین ها در دنیا را برای او آرزو دارم.»

پس از درخشش پدرو در فینال که منجر به فتح جام حذفی توسط بارسا شد، این بازیکن توسط بیسنته دل بوسکه برای شرکت در رقابت های یورو به تیم ملی اسپانیا فراخوانده شد. این امر می تواند پایان فصل خوبی را برای پدرو پس از مواجهه با مصدومیت های متعدد در سال جاری رقم بزند:«من فصل را با ریتم و با اعتماد به نفس خوبی به پایان رساندم و حالا به رقابت های یورو می روم. بسیار مشتاق و هیجان زده هستم و می خواهم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم. با نگاه به فصلی که گذراندم، شاید بازی در رقابت های یورو برایم دشوار باشد، اما من همیشه باور و اعتماد به نفس لازم برای انجام این کار را داشته ام.»

این اولین باری است که پدرو می تواند در رقابت های یورو حضور داشته باشد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تابلو بازی ها

    بازی بعدی

    دوستانه

    http://i2.goal.com/files/images/stats/goal/team-logos/1/161_48x48.jpg         

    هامبورگ     -     بارسلونا

    ورزشگاه : AOL Arena


    بازی قبلی

    فینال جام حذفی

             

    بیلبائو  0  -   3 بارسلونا

    ورزشگاه : ویسنته کالدرون

    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 110
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 376
  • بازدید سال : 2,004
  • بازدید کلی : 20,856
  • بهترین های لالیگا
    برترین تیم ها
    1 - رئال مادرید – 100 امتیاز

    2 - بارسلونا – 91 امتیاز

    3 - والنسیا - 61 امتیاز


    برترین گلزنان
    1 - لیونل مسی - 50 گل
    2 - کریس رونالدو – 46 گل

    3 - رادامل فالکائو – 24 گل


    برترین گلسازها
    1 - مسعود اوزیل - 17 پاس گل

    2 - لیونل مسی – 15 پاس گل

    3 - آنخل دی ماریا – 15 پاس گل